Warunki gwarancji firmy Massi
Warunki gwarancji
Przed zakupem, zapraszamy Państwa do zapoznania się ze szczegółowymi warunkami udzielanej gwarancji. Wszystkie produkty Massi są objęte gwarancją o zróżnicowanym okresie trwania. Zakup towarów marki Massi jest równoznaczny z akceptacją poniższego regulaminu. Z troski o Państwa najwyższą satysfakcję i komfort użytkowania łazienki, serwis gwarancyjny odbywa się w maksymalnie krótkim czasie.
Gwarancja door-to-door w Massi
Kupując produkty Massi, otrzymujecie Państwo dostęp do jednej z najwygodniejszych form serwisu gwarancyjnego – „door to door” (tłum. drzwi do drzwi). Uszkodzony sprzęt odbierze od Państwa kurier. Zostanie on naprawiony w autoryzowanym punkcie serwisowym producenta, a następnie odesłany bezpośrednio na wskazany przez Państwa adres. Pokrywamy 100% kosztów przesyłki. Serwis trwa, w zależności od usterki, ok. 14 dni. Zgłoszenie przyjmujemy na podstawie paragonu lub faktury vat w okresie objętym gwarancją.
Dlaczego warto korzystać z obsługi gwarancyjnej door-to-door?
Komfort – cały proces naprawy sprzętu odbywa się bez wychodzenia z domu,
Szybkość – przesyłka kurierska skraca do minimum długość transportu,
Oszczędność – usługa serwisowa i przesyłka w obie strony są całkowicie darmowe.
Jak skorzystać z gwarancji door-to-door?
W celu zgłoszenia wady zakupionego produktu, prosimy o kontakt z infolinią Massi, podając numer seryjny dowodu zakupu, krótki opis usterki oraz adres, pod którym ma zjawić się kurier. Przesyłany do nas sprzęt musi zostać zapakowany wraz z wszystkimi akcesoriami i częściami, gwarancją oraz rachunkiem lub fakturą w sposób zapewniający bezpieczny transport. Prosimy o oczekiwanie na kuriera w umówionym dniu, o ustalonej godzinie.
ARMATURA – KARTA GWARANCYJNA – kliknij aby pobrać dokument w formacie pdf
CERAMIKA – KARTA GWARANCYJNA – kliknij aby pobrać dokument w formacie pdf
ODPŁYWY – KARTA GWARANCYJNA – kliknij aby pobrać dokument w formacie pdf
WANNY – KARTA GWARANCYJNA – kliknij aby pobrać dokument w formacie pdf